Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto

Superskillsin vertailupalvelu osaksi MarMain verkkosivustoa

Alma Media ja digitaalinen markkinoinnin hakupalvelu Superskills ovat sopineet yhteistyöstä, jonka tavoitteena nopeuttaa ja tehostaa yhteyksien luomista yritysten markkinointiammattilaisten ja markkinointipalveluja tarjoavien toimistojen välillä sekä edesauttaa tuloksellista ja sujuvaa yhteistyötä.  

Alma Media tuo Superskills-palvelun osaksi markkinoinnin, mainonnan ja myynnin ammattilaisille suunnattua marmai.fi -sivustoa laajentaen ammattilaiskohderyhmälle merkityksellisen sisällön journalismista myös digitaalisiin palveluihin. Marmai-sivusto tavoittaa kuukausittain noin 185 000 kävijää (lähde FIAM-Comscore). 

Superskills on ensimmäinen verkossa toimiva markkinoinnin vertailupalvelu. Palvelussa voi hakea kumppaneita eri suunnittelu-, toteutus- ja budjettikriteereillä. Superskills-verkkopalvelu suosittelee näiden perusteella sopivimmat markkinointitoimistot. Palvelussa on myös nähtävillä toimistojen työnäytteitä ja tarvittaessa voi ostaa konsultatiivista toimistonhakupalvelua. Hakupalvelussa on tällä hetkellä yli 100 markkinointipalveluja tarjoavaa toimijaa. Toimistoille Superskills-palvelu on maksullista ja markkinoijille veloituksetonta.

Yhteistyöllä ja Superskills-palvelun markkinoinnilla Alma Media haluaa kasvattaa tietoisuutta alan eri toimistoista ja niiden tarjoomasta, mutta samalla tukea myös suomalaisen markkinointiviestintäalan kehitystä ja mahdollistaa sen kasvua.

”Markkinoijalle sopivan kumppanin löytäminen vaatii aikaa ja vaivaa, vastaavasti toimistoille oman osaamisen markkinointi on kallista ja kovaa työtä. Superskills on moderni markkinointialan matchmaking-työkalu, joka tuo yhteen tehokkaasti samalle alustalle alan kysynnän ja tarjonnan,” Anne Aikala, Superskillsin toimitusjohtaja sanoo.

”Almana haluamme jatkuvasti luoda markkinoijille ja toimistoille uusia väyliä kasvaa ja menestyä. Toivomme Superskills -yhteistyön lisäävän mainonnan ja viestinnän määrää Suomessa ja korostavan ammattilaisten suunnitteleman markkinoinnin merkitystä yritysten kasvun kiihdyttäjänä”, Tiina Järvilehto, Alma Mediaratkaisujen johtaja sanoo.

 

Lisätietoja:
Tiina Järvilehto, johtaja, Alma Mediaratkaisut, +358 10 665 2015
Anne Aikala, toimitusjohtaja, Superskills, +358 40 59 626 30 

  • Päivämäärä: 29.5.2019, 15:00
  • Uutisen tyyppi: Mainostajalle

Jaa artikkeli: