Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on mainonnan ostamista ja myymistä automaatiota hyödyntäen. Alma Media tarjoaa laadukkaan, turvallisen ja läpinäkyvän ympäristön ohjelmalliseen ostamiseen. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille mahdollisimman tehokas ympäristö toteuttaa kampanjoita ohjelmallisesti.

Kehitämme ohjelmallisen ostamisen kanavia ja mahdollisuuksia koko ajan, jotta mainostajat pääsevät hyödyntämään teknologian tuomia mahdollisuuksia mahdollisimman monipuolisesti.

Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa, jotta käytännön tekeminen ja kampanjaseuranta olisi asiakkaan näkökulmasta mahdollisimman helppoa ja tuottavaa.

Miksi ohjelmallinen ostaminen?

  • Ohjelmallinen ostaminen soveltuu ostotavaksi lähes aina. Alma Medialla on erityisesti suljetussa huutokaupassa tarjolla lähes sama inventaari kuin perinteisessä suoramyynnissäkin
  • Ohjelmallisessa ostamisessa korostuvat erityisesti tehokkuus, laaja valikoima kohdennustapoja sekä kampanjoiden reaaliaikainen optimointi.

Yleisödata

Alman yleisödata on hyödynnettävissä myös ohjelmallisen ostamisen kautta.

Ostotavat

Voit ostaa mainostilaa joko avoimen tai suljetun huutokaupan kautta.

Ohjelmallisen ostamisen blogi

Alman ohjelmallisen ostamisen tiimi pureutuu ostotavan tuoreimpiin kysymyksiin.


Yhteyshenkilöt

Sähköposti: programmatic(a)almamedia.fi

  • maarit toivonen

    Maarit Toivonen

    Media-asiantuntija, ohjelmallinen ostaminen
    Puh. 010 665 2056

  • Tanja_jaatinen

    Tanja Jaatinen

    Media-asiantuntija, ohjelmallinen ostaminen
    Puh. 010 665 2556

  • Kullberg

    Otto Kullberg

    Media-asiantuntija, ohjelmallinen ostaminen
    Puh. 010 665 3491

  • Essi nikkinen

    Essi Nikkinen

    Media-asiantuntija, ohjelmallinen ostaminen
    Puh. 010 665 2586