Suomen johtava business- ja lifestyle-lehti

Kauppalehti Optio

Kauppalehti Optio käsittelee liiketoiminnan ja talouden tapahtumia, sekä pureutuu organisaatioiden kehittymiseen ja työhyvinvointiin.

Lehti tarjoilee myös aistinautintoja mm. muodin, ruuan, viinien, matkustamisen ja kirjallisuuden parissa, tarjoten korkeilla journalistisilla standardeillaan erinomaisen mainoskontekstin.

Optio rakentaa ja ylläpitää vahvaa imagoa brändeille ja yrityksille, tavoittaen ostovoimaisimmat suomalaiset kuluttajat.


Tavoittavuus ja profiilit


Ilmestymistiheys

2 krt / kk

Päättäjälukijoita / nro

57 000

Yksi Option numero tavoittaa 165 000 lukijaa

Lukijat käyttävät useissa tuoteryhmissä keskivertokuluttajaa enemmän rahaa

Lukijaprofiili

Miehiä

57 %

Naisia

43 %

Johtavassa asemassa

16 %

 

Ikä

12-24 v.

3 %

25-44 v.

33 %

45-64 v.

45 %

65+ v.

19 %

Asuinalue

Uudenmaan markkina-alue

51 %

Muu Suomi

49 %

Lähde: KMT al+total 2018

FINAL_front1
Case

Skanska Kodit kiinnosti asuntosijoittajia yli odotuksen

Optiossa lehden etukannen puolikkaalla lisäkannella toteutettu kampanja tavoitti yleisönsä erinomaisesti, ja kasvatti ostokiinnostusta erityisesti tavoitellussa pääkohderyhmässä. 

Lue lisää

Yhteydenottolomake

* Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.